HRC ORIGINAL NETWORK SRL acceptă returul produelor achiziţionate din catalogul HoReCa Net în următoarele cazuri:

1) Produsul livrat nu este conform cu specificaţiile regăsite pe site-ul horecanet.ro

În această situaţie se poate solicita înlocuirea produsului cu unul conform sau se poate solicita rambursarea contravalorii acestuia. Totodată, se poate accepta livrarea unui alt produs, cu plata sau rambursarea diferenţei de preţ (în funcţie de valoarea produsului înlocuitor raportată la valoarea celui înlocuit). 

În acest caz, clientul are obligaţia să returneze produsul însoţit de ambalajul în care a fost livrat, manualele de utilizare şi toate accesoriile, costurile rezultate din transport fiind suportate de HRC ORIGINAL NETWORK SRL, în condiţiile utilizării mijloacelor de transport acceptate de către Vânzător.

Termenul acceptat pentru solicitările de returnare a unui produs neconform este de cel mult 3 zile de la data livrării acestuia.

2) S-a livrat alt produs decât cel comandat

În acest caz, se returnează cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul comandat nu mai există în oferta HoReCa Net, se poate solicita rambursarea integrală a contravalorii acestuia.

Costurile rezultate din transport pentru înlocuirea produsului livrat greşit (dacă este cazul) vor fi suportate de HRC ORIGINAL NETWORK SRL, în condiţiile utilizării mijloacelor de transport acceptate de către Vânzător.

Termenul acceptat pentru solicitările de returnare a unui produs livrat greşit este de cel mult 3 zile de la data livrării acestuia.

3) Clientul doreşte să renunţe la cumpărare

Conform legistaţiei în vigoare, clienţii au dreptul să notifice în scris Vânzătorului renunţarea la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate pe site sau prin comandă telefonică şi livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (fără semne de utilizare, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la recepţia produsului în condiţiile de mai sus.

În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, respectiv prezintă urme de manipulare, HRC ORIGINAL NETWORK SRL  va diminua suma returnată cu o sumă corespunzatoare stadiului în care se află aceste produse.

Conform art. 14 din OUG 34/2014, Consumatorul este reponsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea sau utilizarea acestora.

Politica de retur se aplica doar persoanelor fizice, aşa cum este definit clientul în textul legii.

Pentru solicitarea unui retur va rugăm să ne contactaţi telefonic sau pe e-mail.